Z života na zámku – Lednice

„My máme rádi vííííno,

milujeme krásné ženy a zpěv.

A na věc jdeme příííímo,

v žilách nám proudí moravská krev….“

Tohle mi jede hlavou téměř celou cestu na Moravu.

Moc se těším… tak moc, že mi ani ten kousek zasekané D1 nevadí. Kousek píšu proto, že jsme se jí raději vyhnuli po menších a za to malebnějších cestičkách… a znovu jsme žasli nad tím, jak je ta naše Země krásná.

Jo a znáte ten vtip o naší slavné dálnici?

Hraje šachy Čech a cizinec

Cizinec: „Jezdec na D1“

Čech: „To bych nedělal.“

To co jezdí, pochopí :D

No každopádně jsme na Moravu jeli s nějakou předchozí zkušeností a já malinko padala do stavů Očekávám/Neočekávám – snažím se neočekávat a raději se nechat překvapit, ale i tak někdy přijdou…

Očekávání, že se Morava za ten rok nezměnila a neočekávání, které mám od hotelu, kde jsem se ubytovali.

Myslím, že jsme asi jediní, kdo se ubytuje ve stejném hotelu i přes to, že personál byl (před tím rokem) na pár facek, že úsměv by tu člověk nenašel ani kdyby lezl po čtyřech s lupou a taky přes to, že čekací doba na polévku se rovnala čekací době hostiny pro dvacet lidí o deseti chodech…

Ale jsme tu, na stejném místě, ve stejném hotelu o rok později. Neočekáváme vůbec nic… Vlastně jsme si řekli, že si jich když tak nebudeme všímat, máme přece dovolenou že jo.

Teda něco vlastně něco jsme očekávali… jednu věc… jednu místnost… kvůli které se vracíme (nepoučitelně) na stejné místo…

Hotelový pokoj v zámeckém stylu…

Přítelovi to je… řekla bych … úplně šumafuk, ale já mám pocit, že vstupuji do pohádky, do malého ráje.

Jsme ubytovaní v zámeckém hotelu Lednice a z okna vidíme na Lednický zámek a část zahrad. Pokoj je vybaven jako na zámku (překvapivě) a já co večer usedám na parapet okna a píšu. Výhled mám královský.

Z neočekávání ničeho se stalo velmi milé překvapení. Večer jsme si na skok sedli na venkovní terasu, kde nás téměř ihned obsloužil číšník usmívající se od ucha k uchu a ptající se, co si ráčíme dát. S přítelem jsme na sebe mrkli… že bychom toho vína už měli tolik?

Zaskočeni jsme si objednali espresso a Colu premium ze které se vyklubala Kofola :)

Pán nám ochotně a s rychlostí přizpůsobenou kávovaru, objednávku přinesl. Jakoby se lehce pouklonil – koukli jsme vyjeveně na sebe a shodli se tom, že to půjdeme vyzkoušet ještě úplně střízlivý druhý den… i když myslím, že jsme tím obsloužením slušně vystřízlivěli.

Druhý den se dělo to samé a nakonec naše ubytování dopadlo – až s malým fiaskem při úklidu, dokonale.

Neočekávání ničeho dopadlo velmi dobře… Ovšem to očekávání něčeho dopadlo dost bídně.

Personál, který se dle rychlého shlédnutí všude proměnil, se ne vždy proměnil k dobrému.

Po chvilce jsem je přestala omlouvat a svádět vinu na špatný den nebo na bolest hlavy… protože nám byla všem pravda jasná… prostě je to nebavilo – a tím bych kapitolu zklamaného očekávání ukončila.

My jsme zase tak dlouho zklamaní nebyli, to my ani neumíme… možná prvních pár minut ale pak si opět žijeme svůj spokojený dovolenkový svět do kterého si jen tak nějakou špatnou náladu nevpustíme.

Myslím, že slov bylo více než dost a já se možná ještě rozepíšu v dalších článcích…

Pokud plánujeme Moravu – konkrétně Lednice, Mikulov, Valtice a okolí – klidně písněte o další inspiraci-informace. Já Vám je sem nejspíše ještě dám, ale to já takhle nikdy nevím dopředu – psaní a zveřejňování se u mě děje dost intuitivně a pocitově :)

Tak se zatím mějte nádherně a nezapomeňte neočekávat, ono to většinou dopadá líp

Minaret Lednice

Akvadukt v Lednicko-valtickém areálu

Jo a kousek byla i jeskyně Peklo

Nenechali si nás, což vytváří dvě teorie...

Buď jsme byli moc hodní

Nebo tak zlobivý, že by to ani peklo nedalo...

Tak a takhle vypadal náš zámecký pokoj .... dělám si srandu :D

Janův hrad (Janohrad)

Lovecký zámeček Lednice

S Láskou a přáním všeho dobrého

LP Angel

#lednice #lednickovaltickyareal #zameckyhotel #neocekavani #cestovani #nacestach #slaskou